14 april 2012

Nordiska Trädgårdar Våren som kom av sig...

I fredags kväll satt jag på altanen efter en trädgårdsrunda med sekatören och då drömde jag såklart om alla nya plantor och trädgårds-saker jag önskar mig denna säsong:

Snygga trädgårdsslangar från Garden Glory


och nya läckra trädgårdskläder mm från Garden Girl



 Vem vill inte vara så här fin i trädgårdslandet?
 Alla dessa fina nyheter ska jag klämma och känna på, 
under pågående mässan  Nordiska Trädgårdar i Älvsjö.

Så imorse när jag vaknade upp till denna syn...

...undrade jag om jag verkligen var på väg till vårens stora 
trädgårdsmässa eller om det var ett försenat april-skämt.

Det var 15 cm snö och full snöstorm, strömlöst och trafik-kaos... Härliga lördag :-)

Vad önskar du dig till trädgården denna säsong?

Kram Helena

1 kommentar:

  1. Nokia has more global diversity than Sprint. Nokia has access to fast growing markets in Asia, Latin America and Africa, as well as slow-growing markets in Europe and North America. Europe and North America have seen the sharpest declines in sales volume for its replica handbags mobile devices. However, Nokia's Chinese unit sales were a real disaster-piece, declining by 62% in Q1 2012 versus Q1 2011. Sprint generates all replica wathces of its revenues from the US, which gucci replica we believe will perform better than Europe and offers greater potential than consensus economic estimates in 2013 and beyond.

    SvaraRadera