1 mars 2011

Tisdagstema Klädkammare

 Dagens Tisdagstema: Klädkammare, har jag nyligen skrivit om här
Ni minns väl...


 Underbar, men tyvärr inte min...

Eftersom klädkammare saknas i vårt hur så skapade vi en klädkammarvägg i sovrummet. Den består av 7-dörrars garderober med toppenbra inredning. 5 av dem är mina :-)


 En tjejs dröm - SKOGARDEROB för 60 par skor :-)

 Färgkoordinerat - långärmat till vänster & kortärmat till höger :-)
 En praktisk utdragbar hylla med plats för alla festväskor och hårpynt :-)

Diamantknoppar som glittrar fint mot de högblanka dörrarna! 
Köptes på vår förlovningsresa till Köpenhamn :-)
Yepp, Tofsar/Tassels, finns det också!

Det som fattas i vårt sovrum är: Snygg byrå. 
Titta gärna i spegeldörren här ovan så ser ni vår tillfälliga byrå i oljad ek...
Så rätt i vårt förra hem - Sååå fel nu ;-)

Nu vill jag se INSIDAN på era klädkammare :-)



4 kommentarer:

  1. Jätte bra och snyggt blev det, jag gillar verkligen knopparna.Vi skall snart renovera å jag tror att en sådan lösning får det nog bli. Vad är det för garderober? Annika

    SvaraRadera
  2. Avundsjuk till tusen:)// Caroline L

    SvaraRadera
  3. Sådan ordning och reda önskar jag att jag kunde ha i min garderob.
    Dår är allt som oftast så rörigt efter att jag slitit ut allt och gnällt att jag inte har nåt och sätta på mig.. hihihi
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  4. Jag tycker att den klädkammar vägg var toppen fin :)Önskar att jag med hade en sådan :)

    När vi byggde ut vårt hus för ett år sedan byggde vi även ett rum som en walk in closet men vi har tyvärr inte inrett den ännu.
    Just nu är det ett enda hop plock där inne då jag och gubben inte riktigt kan komma överrens,
    jag får försöka jobba lite mer med den där kvinnliga listen ;)

    Ha en bra dag, kram Annika

    SvaraRadera