20 december 2010

Stort ♥ till Er!!!

Jag blir SÅÅ glad för varje kommentar jag får! Sååå roligt med er respons, det värmer verkligen hjärtat!!!

T ♥ A ♥ C ♥ K för att ni lämnar hälsningar till mig, sötisar :-)

Jag blir lika glad när jag ser att ni blir fler och FLER följeslagare och prenumeranter :-) Det gör att det blir ÄNNU roligare att uppdatera ofta och hålla en dialog med er!

T ♥ A ♥ C ♥ K för att ni följer mig, sötisar :-)

Ser att besöksräknaren ökar och ökar! HÄRLIGT!!!

T ♥ A ♥ C ♥ K för att ni besöker mig, sötisar :-)










6 kommentarer:

  1. Tack själv, för att du ger oss en härlig blogg att läsa med nya fina inlägg varje dag! :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Jag tror bestämt att du hade turen på din sida idag och du vann min rosa halduk! Maila mig din adress så skickar jag den till dig! Kram Nina
    ninnisskogisar@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt med detta nätverk av bloggare...
    Vad gjorde man innan man hade blogg, undrar jag ;)
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  4. Supertack för de fina sakerna i paketet som kom idag! Det var som rena julafton att försiktigt öppna och kika in och se allt fint och doftande!
    :)

    Och tack för din rara födelsedagshälsning, det värmer!
    Kram Marie
    PS. Jag visar grejorna i ett inlägg så fort jag kunnat fota med lite dagsljus.

    SvaraRadera
  5. Jag vill kika in och TACKA så hjärtligt för den fina vinsten. Sååå gott te och doften var grym. Tror nog att brevbäraren allt blev lite sugen

    Kram Teres

    SvaraRadera
  6. Klart att man följer din blogg! Den är så härligt underbar! :)

    SvaraRadera