7 december 2010

Julswap dag 7 - Räddaren i nöden...

Ännu en mörk och kall morgon... men ännu ett paket som skall öppnas :-) Hurra!

Min tomte har VERKLIGEN koll på vad som behövs hemma hos Franska Liljan! Jag har ju utlyst en tävling på min blogg. Jag behöver hjälp att bestämma vilka färger det skall vara på pyntet i årets julgan.

Jag har tänkt mig VITT och troligast silver och en färg till som ni kan rösta fram i tävlingen på bloggen (du kan oxo vinna fina priser som tack för hjälpen!).

I går gick jag igenom lagret av kulor och pynt till granen och fick en överraskning. Jag har YTTERST få delajer som inte är guld...

Hmmmm Jag vill ju ha SILVER till det VITA. PANIK, alltså!!! Måste jaga silverpynt...Hinner inte denna vecka och det skall vara klart i helgen!!!

Nåja, öppna dagens swapkalender paket först, sedan rusa iväg! Och vad ligger i paketet???

Jo dessa 8 UNDERBARA Silverstjärnor till granen!!! FANTASTISKT!!!

När granen kläs får du se dem hängandes, glittrandes i granen :-)

TUSEN TACK tomten!!!

Du har väl inte missat min jultävling?




2 kommentarer:

  1. Så passande :)))
    Klart jag har recept på kola:)

    1,5 dl socker
    3 msk grädde
    3 msk margarin/smör
    4 msk sirap
    2 msk kakao

    Koka ca 6-8 minuter

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Så bra att tomten visste du ville ha julpynt i silver! Ha en fortsatt trevlig kväll! kram Nina

    SvaraRadera