3 november 2010

VINNARNA av GREENGATE

 Stort TACK till er alla som tävlat om GREENGATE denna gång.

Totalt antal tävlande blev: 117 tävlingssugna
Totalt antal lotter blev: VANSINNIGT MÅNGA ;-)
Totalt antal vinster blev: hela SEX (6) st vinster !!!

Så ni förstår att jag haft lite att göra :-) Fick faktiskt sätta gubben i arbete med att göra lotter och dra vinnarna :-)
TRUMVIRVLAR......

(Bilder nedan lånade från Butikernas hemsidor)



Första priset: MUGG och FAT
(Butik Syster Lycklig)
Vinnare: Jeanette M/ ingen blogg (per mail)


Andra pris: Brödkorgsduk och Nagelfilar
 (Butik Syster Lycklig)
Vinnare: Petra / Romantiska Hem


 Tredje pris: Te "Strawberry"
(Butik: Nordljus)
Vinnare: Terese / Huset vid Ån



Fjärde pris: Lavendeltvål
(Butik: Nordljus)
Vinnare: Ing-Britt / Hem och Drömmar



Femte pris: Te "Angel Whisper Tea"
(Butik: Syster Lycklig)
Vinnare: Jenny / Hemma på Kråkered


Sjätte pris: Lavendeltvål
(Butik: Nordljus)
Vinnare: Ullis / Leva på landet

*************************************
Maila era adressuppgifter till mig
 franskaliljan AT yahoo punkt se
så postar jag vinsterna snarast:-)

(Ni ersätter såklart AT med @ och punkt med . )

VARMT GRATTIS till er alla som vann denna gång! TACK till er alla som ville vara med i tävlingen!

För er som undrar vilka butiker jag handlat vinsterna från så står det inom parantes efter varje vinst :-)

Glöm inte bort att det startar en ny tävling här på söndag! PILGRIM-vinster :-)

17 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne.
    Ønsker deg en fortsatt fin uke.
    Klem Mio

    SvaraRadera
  2. God Morron Helena!
    Åh, vad glad jag blir, vilken överraskning!
    Tack snälla du....
    Jag mailar dig min adress genast!

    Hoppas att du får en Trevlig Onsdag!
    Kram Therese

    SvaraRadera
  3. GRATTIS till alla lyckliga vinnare och Tack för en jättefin tävling med super priser.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ett stort GRATTIS till vinnarna
    Önskar dig en fin dag
    Kram

    SvaraRadera
  5. Ååå vad roligt, jag vann. Lavendeltvålen kommer dofta juvligt på mitt badrum.
    Tack så mycke, jag mejlar dig snarast.
    Hoppas du får en bra dag, kramar Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. Grattis alla lyckliga vinnare och tack för en fin utlottning!
    //Cathrine

    SvaraRadera
  7. Hej Helena!
    Men åh vad skoj att jag var en av vinnarna!! Tack:) Jag mailar dig min adress strax.

    Stor kram!
    Jenny

    SvaraRadera
  8. Gratulerer så mye heldige vinnere! ♥ Jeg sparer vinnerlykken min til Pilgrim giveawayen... ;D hihi!♥

    SvaraRadera
  9. Grattis till alla vinnarna och tack för en fin tävling!

    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram ia

    SvaraRadera
  10. Grattis till alla vinnarna :-)!
    Jag tar nya tag och inväntar din nya tävling ;-)!

    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Grattis till dom glada vinnarna!
    Tack till dig för att du ordnade en så fin tävling.
    Kramar:)

    SvaraRadera
  12. Åh, bättre lycka nästa gång...
    Kram ullabella

    SvaraRadera
  13. Hej Helena! Jag ser bara en Jeanette bland kommentarerna och det är min kommentar men jag har fyllt i min blogg... Eller har jag missat den andra Jeanettes kommentar?

    Ha en fortsatt härlig dag.

    SvaraRadera
  14. Grattis till vinnarna så fina vinster Kramen //STINA

    SvaraRadera
  15. Kul att jag vann! Älskar ju lavendel så det blir ju helt perfekt. Mailar min adress till dig.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  16. GRATTIS till vinnarna!
    Tack för en fin tävling!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera