7 november 2010

Söndagsbilden: Tävling PILGRIM

Söndagsbilden från oss medlemmar i Inspirationsfabriken är lite annorlunda hos mig idag, den är nämligen starten på min nya tävling!

Jag firar över 60.000. besökare!!!

TACK för alla underbara kommentarer och hälsningar, det är en sann LYCKA att ha er som läsare, följare och bloggvänner :-)

Det var så många som ville vinna i min förra tävling
 så nu anordnar jag en ny tävling med vinst från PILGRIM!

VINSTEN ÄR ETT PAR "DIAMANT"-örhängen som visas på bilden ovan. För hål i öronen.

Jag samarbetar i denna tävling med "jewel.se", som sponsrat vinsten :-)
SÅ HÄR DELTAR DU:

* Kolla in "Jewel.se"s hemsida och välj ut ditt favoritsmycke.
* Skriv en kommentar i detta inlägg vilken smycke du valt
* Länka till denna tävling från din blogg, använd tävlingbilden överst!

OBS! Du behöver göra alla steg ovan för att delta denna gång :-)
 Tävlingen avslutas den 21 nov kl 23.59.

Vinnaren presenteras här på bloggen!



29 kommentarer:

  1. Min favoritt fra jewel sin hjemmeside:
    http://www.jewel.se/shop/pc/Baglady-Orhangen-Git-88p1513.htm og jeg har linket fra bloggen min :)

    SvaraRadera
  2. Pigg som en lärka i arla morgonstund.
    Nu har jag gjort alla stegen...
    hoppas på god tur.
    Kram ullamaria

    SvaraRadera
  3. Ps, glömde skriva att jag gillar Antique smyckena,
    skulle gärna köpa både armband och halsband.
    tycker om guld(silver tillsammans!
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jag vill gärna vara med!
    Jag gillar halsbandet "love" Artnr:569901.
    Länkar från min blogg!
    Har en skön söndag!
    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  5. Hej! Vad kul med en till tävling och med ett till fint pris. Jag är gärna med och tävlar. Har länkat och varit inne på hemsidan där jag föll för armbandet BAGLADY Armband Mona. Tyckte det var helt ljuvligt! Ha en fortsatt trevlig helg! Hoppas du har lika fint väder som jag har:) Kramar Camilla

    SvaraRadera
  6. Nu har jag surfat runt bland alla vackra smycken! Vanligt vis så är jag en stor fan av pilgrim men det vart inget smycke från dom om jag får välja nu. Det smycket som jag hittade bland ALLA fina så var det Baglady Armband Billie Jean som föll mig i smaken.
    Hoppas på tur den här gången.

    //Cathrine

    SvaraRadera
  7. Grattis till alla besökare. Vilka fina örhängen du lottar ut. Tyvärr har varken jag eller mina flickor hål i öronen så jag hoppar din tävling men önskar alla andra lycka till.
    Ha en skön söndag, Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  8. Hej! Grattis till ditt stora besökarantal! Jag är gärna med och tävlar. Mitt favoritsmycke hos Jewel är dom vackra örhängena Antique från Pilgrim i färgen Crystal/Hematite.

    Mvh Amanda

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med!
    Min favorit är:
    http://www.jewel.se/shop/pc/Pilgrim-Halsband-Classic-6p1452.htm

    Har länkat:
    http://care69.blogspot.com/2010/11/21-nov-vinn-orhangen.html

    SvaraRadera
  10. Hejsan!
    Kul tävling och självklart vill man vara med!
    Ett av mina favoritsmycken är ett Pilgrims classic-serien klassiskt snyggt armband gjort av vackra halvädelstenar med ett sött hjärta i silver.
    Länkat och klart!
    Trevlig söndag till dig!
    Mvh MALIN

    SvaraRadera
  11. Detta är mitt favoritsmycke
    http://www.jewel.se/shop/pc/Pilgrim-Armband-Blooming-60p855.htm
    Här är min blogglänk:
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2010/november/vinn-orhangen-fran-pilgrim.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  12. Hej! Jag är självklart med och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/21-nov-vinn-orhangen.html

    Min absoluta favorit är denna skönhet: http://www.jewel.se/shop/pc/Pilgrim-Armband-MSF-Lakare-Utan-Granser-5p1361.htm "För en god sak"

    Hoppas på tur! Ha det gott så länge!
    Mattias, mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Hei, jeg tror jeg ville valgt Courage øredobbene.
    Ta gjerne en titt innom min blogg og bli prøv lykken i min give away.

    SvaraRadera
  14. dessa örhängen är nog minna favoriter ack så söta

    SvaraRadera
  15. Jag är med! :) Blev lite kär i dessa örhängen: http://www.jewel.se/shop/pc/Baglady-Orhangen-5-mm-20p1532.htm :)

    Har länkat på bloggen: http://tavlingstips.bloggplatsen.se/2010/11/08/3912409-vinn-orhangen/

    Hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Jag vill vara med och tävla! Loooove örhängen och alla typer av smycken!
    Jag har valt Pilgrim Örhängen classic - artikelnummer: 561693
    De hade varit så fint till något svart (eller vitt) klädesplagg.
    Och jag har länkat! :)
    MVH/Sofia

    SvaraRadera
  17. Men det var ju farligt att gå in på den sidan !!!!
    Grattis Vännen ! Du har ju en underbar blogg och det har jag ju sagt många gånger så jag förstår att folk kommer in till dig.
    Klart jag vill vara med och ta en lott :) Om jag nu var tvungen att välja en sak ( står redan på min önskelista till jultomten) så skulle det bli
    Pilgrim Armband Embrace
    Artnr: 590222
    Jag blev ju kär !!!!
    Kramar i massor Lotta
    (Lägger givetvis in det på min sida)

    SvaraRadera
  18. Oj vad fina! Är gärna med och tävlar. Min favorit hittade jag bland armbanden, Baglady Armband Nina, blev det. Länkar såklart. Har en tävling inne hos mig också om du vill pröva din lycka ;0)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  19. Du har så rätt, visst är det en perfekt julklapp till min bästa vän.
    Det smycke jag gillar allra mest är nog efter att ångrat mig flera ggr Plain Vanilla Armband i vitt med ett vackert kors infällt. Helt i min stil.
    Länkar såklart till dig.
    Kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  20. Jaaa, jag vill ha örhängen de har så fina saker Pilgrim, kan det bero på att jag är halvdanska som jag är så tokig i deras saker o flera står på min önskelista till jul som tex. deras halsband Flourish.

    Kramis från Pockethexan själv som har gjort en länk hos mig till dig!
    <;D
    Kika gärna in på min tävling där man kan vinna fotosaker för 300 kr!

    SvaraRadera
  21. Min favorit är detta armband.
    http://www.jewel.se/shop/pc/Baglady-Armband-Mona-15p1641.htm
    Jag länkar och hoppas på tur!
    Märta

    SvaraRadera
  22. Klart eg vil vere med..
    for ein flott gevinst..

    god helg!

    SvaraRadera
  23. Hej! Vill gärna vara med och tävla om de fina örhängena! Mitt favoritsmycke blev "Baglady Armband Nina".
    Länkar med bilden från min blogg!
    Ha en skön söndag!
    Mvh Margot

    SvaraRadera
  24. Vinner gärna örhängena och därför med i tävlingen!
    Jag skulle vilja ha armbandet baglady Sassa så fint:)
    Jag länkar såklart!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  25. Vilken fin utlottning du har!
    Jag har kikat runt och min favorit blev det fina armbandet Mona i från Baglady!
    En riktig pärla! *ler*

    Jag har så klart länkat och på så sätt uppfyllt dina kriterier för att delta!
    Bara att hålla tummarna kvar nu alltså!
    Kram Mimmi

    SvaraRadera
  26. Hej! Vill vara med och länkar ! Om jag skule ha tur så är det Baglady Armband Nina.
    Hoppas att jag skulle ha tur detta är en fin tävling!
    Kraaam
    Sanne

    SvaraRadera
  27. Jag gillade Baglady halsband + charm dalahäst :-)
    Charmigt! Har länkat.
    Kram Johanna

    SvaraRadera
  28. Hej! Vill gärna vara med och vinna örhängen. Det var svårt att välja nån favorit bland allt det fina, men det får bli Essential halsbandet med prod.nr 602521
    Har länkat i högra sidpanelen i min blogg: http://nallepuh.blogspot.com/

    SvaraRadera
  29. Jag gillar Bagladys smycken och armbandet Mona är en av många favoriter.

    http://evamar.blogg.se/2010/november/orhangen-21-nov.html

    SvaraRadera